Nissan GTR
Virtualni jizda nissanem GTR, je to fakt super nabouchaná kára. Zkuste se projet a uvidíte jaké to je. Když to nemáme.
http://www.gtrnissan.com/index.html?deeplink=features|virtualdrive#
A tomuhle já říkám pecka a prostě nádhera!
4 dvéřová verze
Nissany Skyline GT-R, modelová řada R34, jsou vozy, kde bude každý řidič doslova chrochtat blahem nad vynikajícím
podvozkem, pohonem všech kol a skvělým potencionálem projet každou zatáčku bokem napřed. Oficiální výkon
přeplňovaného šestiválcového agregátu 2.6 je kvůli regulím v Japonsku omezen na 206 kW (280 k), což je právě kámen
úrazu. Spousta zákazníků ví, že Skyline s výborným podvozkem snese daleko vyšší výkon a řada specializovaných
ladičských firem hravě zvedne výkon nad 300 kW (408 k).
Na trend zvyšování výkonů zareagovala firma Nismo, sportovní divize Nissanu, a připravila opravdovou lahůdku:
Skyline GT-R Z-tune. Výsledek jejich práce je naprosto zdrcující, standardní verze R34 vypadá oproti Z-tune jako
hračka pro děti. Řada kritiků radí Nissanu: "Takhle by měla vypadat nová generace Skyline GT-R..." . Pod kapotou bude s největší pravděpodobností
motor 3.2 V6 twin-turbo, výkon cca 353 kW (480 k).
Nismo nabízí za necelé čtyři miliony korun Skyline R34 s kompletně přepracovaným podvozkem, závodními tlumiči
a hlavně s pohonnou jednotku 2.8 R6 z vozu GT-R GT500 z japonského šampionátu vyladěnou na 368 kW (rovných 500 k).
S těmito ohromujícími parametry je zatím k dostání jen v Japonsku, časem se pár kusů dostane do Ameriky, Austrálie,
ale i do Evropy. Řadový šestiválec je podporován dvojicí závodních turbodmychadel IHI. Maximální kroutící moment 540
Nm je k dispozici od 3 500 do 4 200 ot., ale přes 80 procent momentu máte pod plynem již od 2 000 ot/min.
Proti této síle bojují šestipístkové třmeny a brzdové kotouče o průměru 365 mm, vše od světoznámé firmy Brembo.
Mechanici od Nisma vzkazují, že pokud dupnete na brzdový pedál, měli by jste se připravit na přetížení necelé 2G.